FREDAG!!

Äntligen fredag äntligen fredag!!
Så skönt med helg så hinner man få lite vettigt gjort... Typ städa!
Har aldrig sett så mycket katthår!!
Funderar allvarligt på att raka kattskrället... nej... men korta ner lite iallafall...

Imorrn ska jag på kattutställning!!
I TIBRO!!
Får väl se om jag hittar dit men det verkar ju inte vara så jättesvårt!
Bara 4 mil eller nått dit...
Ska bli så kul!! Och se en massa vackra katter!
<3 Ragdoll <3
mmm *drömmer*

Sen på kvällen blir det kanske lite fotboll på HappyBowls storbildstv, eller vad det nu är...
Sen får jag se vad som händer, följer nog med dom andra vart dom går...

Nu ska jag betala min elräkning och mina nyinköpta böcker... !!Fattig!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0