Halloweenfesten!

Så jäkla kul!

Förfest med lite cider.
Nån spiller vin på golvet och andra tror att det är hunden som kissat...

Fick ett nytt smeknamn. Pumpkin.
Undrar varför :P

Dansade hela natten.
Blev utkonkurrerad.
Blev minglad med av en och samma kille hela kvällen... Lite väl på va?!

Pratade och pratade och pratade och log och log och log.
Som Sandra Bullock säger i Miss Secret Agent.
"I just have to go and unscrew my smile!"
Så kände det efter ett tag!
Sminket fick till och med skrattrynkor.

Stod på Smedjans trapp hur länge som helst, konstigt att jag inte frös ihjäl.
Men man måste ju snacka lite me Emma o Nicholas, det var skoj faktiskt...
Dom tyckte inte att jag såg ut som en pumpa... Dom tyckte jag såg ut som Darth Maul.
jag till vänster--> (emma till höger) emma igen och nicholas.

nja jag vet inte ja.... pumpa är nog mera rätt... hahaha

sen blev natten natt och puben stängde, jag tog följe med emma o nicholas och gick hem. tvättade bort allt sminket... kladdigt och äckligt, men det gick rätt snabbt...
kollade på alla kortena jag tagit... blev några bra faktiskt... =))
Sova!! Såå skönt att sova!
Vaknade imorse och undrade varför jag har så himla ont i hela kroppen efter en kväll på puben!
Måste nog träna upp mina dansa-full-muskler vilka nu det är....
Muculus dansii alcholicus kanske?
(internt skämt)

Nu blir det innebandy om en liten stund... skönt att få röra på sig lite innan sista rycket innan tentan blir...
ska läsa igenom alla mina anteckningar ett par gånger till tänkte jag...

måste spela in heroes ikväll... glömde house igår :*(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0