Höst!!

image104

Det har blivit höst här i Skara också!!
Massor med vackra röda träd överallt! Och träd finns det en hel del i Skara så!!

Idag har jag varit riktigt nyttig... Jag tog en promenad ut till ÖverskottsBolaget och sedan promenerade jag tillbaka också. En promenad på ca 3 kilometer allt som allt.
Skönt med lite frisk luft!!

Imorrn är det skola igen. Onkologiföreläsning ska vi ha då (cancer). Det ska bli väldigt intressant tycker jag, men jag skulle tro att det mest handlar om juvertumörer för det är det jag tror är den vanligaste typen... Iallafall som man gör nått åt på ett lätt sätt...
Mastektomi =)) (vilket intelligent ord va!?) Det betyder att man opererar bort juvervävnad.
Det ni... =)

Åter till verkligheten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0