I datasalen.

För första gången under min tid på SLU i Skara så sitter jag i skolans datasal och jobbar =O

Det är faktiskt rättså skönt.
Man kan sitta och jobba men ändå sitta och lyssna på alla andra folk man känner som också sitter här.
Och dessutom från man NÅTT GJORT!!!
Det skulle jag inte ha fått om jag gått hem... hehe...

Idag har vi fått veta vart man kan välja praktikplatser...
Jag har stora funderingar kring det.
helst vill jag stanna i Skara för att spara så mycket pengar som möjligt.
Annars skulle jag kunna tänka mej att vara i Karlstad för då går det ju kanske iallafall att pendla hemifrån... Eller så kan Morgan bo hemma hos föräldrarna under tiden jag bor i närheten av Karlstad...
Tredje alternativet är att Morgan får flytta hem till föräldrarna och jag drar iväg till vart som helst... typ Bagarmossen eller Strömsholm eller nått vore roligt... =))

får nog prata med mamsen när jag åker hem och se vad dom tycker om att få Morgan i 20 veckor... =)
Vårpraktik 10 v, Höstpraktik 10v. Eventuellt sommarjobb på nån klinik nånstans...
Kanske vårpraktiksstället eller Trestad?? Fast om jag söker till Trestad så måste jag ha nånstans att bo där också...
Andreas kanske lånar ut sin lägenhet under sommar =P hehehe...

Nä... Nu är det nog dags att sluta grunna på det så då kommer jag bli galen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0