I kiosken igen!

Akutinkallad i kiosken, haha... Nerå... Pappa frågade om jag kunde sälja nu på nått evenemang som är för det är nyinsatt så ingen har hunnit skriva upp sig...
Så då blev det jag som fick ställa upp.

Sen blir det upp till brandberget på ungdomsdisco som jag tydligen ska hjälpa till på på nått sätt... vet inte hur än, men jag kan ju bära brorsans kameraväska iallafall =)) hehe.


Jag pluggar och tvättar och pluggar och tvättar! Men det blir aldrig klart!! Tur att jag har både lördag och söndag på mig också!! Annars hade det aldrig gått...

Saknar nästan Skara... fast bara nästan... Det är skönt att vara hemma också, och träffa kissen och resten av familjen =)
Lunchade på kinan idag, det var lika gott som vanligt...

Dock tror jag att bakfullheten som borde ha kommit igår hoppade över en dag och slog till  idag iställlet... helt seg...
Får nog kanske köpa mej en LOKA eller nått...

SES!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0