KLART!!

Japp, då var det klart... 2 av 3 grejer som jag skulle gjort denna helgen.
Powerpointen och uppsatsen. GÖTT!!!

PBL fallet har jag börjat på, och jag lär nog göra en del på det ikväll, men den stora satsningen blir imorrn eftermiddag/kväll tror jag...
Har suttit vid datorn och grejat hela dagen nu, så man är lite seg...
Ska sätta mej och träna lite på min text utifall att vi får redovisningen imorgon!!
Har ju hela texten, men det är ju kul om man kan prata lite mer utan att ha papperena i handen hela tiden...
Dessutom darrar jag så himla mycket när jag är nervös och det är ju inte så kul med en massa papper i händerna... =S

Imorrn är det innebandy igen också, och jag har NYTVÄTTADE träningskläder!! Weii!! Och dessutom två tröjor till att använda... Jaa.. ska bli skönt att röra på sig igen iallafall!!

Ska försöka fixa en hylla till veckan också, en sväng till Jysk kanske ? Eller coop bygg ?

Nu blir det Miami Ink! Så fränt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0