Ländryggen!!

Vad tusan är det med min ländrygg egentligen??
Igår på förmiddagen vid fikarasten kände jag mej stel i ryggen, inte så konstigt eftersom vi stått upp och tränat på att op-tvätta mjukisdjur inför deras bukop =)) hahaha

Sen under dagen blev det bara värre och värre... Jag hade ont och kunde inte riktigt böja mej ordentligt i ryggen...

Sen på eftermiddagen spelade jag innebandy för jag tänkte att lite rörelse och värme skulle kunna förbättra ryggstatusen... Men inte då!!
Fast å andra sidan blev det inte värre heller...

och idag gör det fortfarande lika ont...
har ingen aning om det är nån muskel som det är fel på eller om det är skelettet...
det är säkert nått jäkla muskelfäste som pajat eller nått...

Men måste jag gå till doktorn?? Det hoppas jag inte... får se hur det är imorrn och till helgen...
kanske hjälper med ZON?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0