Stop me!!

10 favoriter:
Färg:
Röd
Mat: Hemlagad.
Band: Linkin Park
Film: A Cinderella Story
Bok: Har läst för många böcker för att ha nån favorit.
Sport: Innebandy <3
Årstid: Sommar!
Veckodag: Lördag!
Glassmak: Gammaldags Vanilj. Med lite kaffe i.
Tid på dygnet: Förmiddagen.

9 för tillfället:
Humör: Ont i nacken
Smak: Kaffe
Kläder: Jeans, linne o top.
Bakgrund: Ett rosa hjärta
Nagellack: Har slutat använda nagellack.
Tid: 21.21
Omgivning: Lägenheten
Irritationsobjekt: Att det är så stökigt.

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Lisa
Screen name: Pussycat_no1
Husdjur: Katt
Piercing: Öronen
Förälskelse: Nicklas från innan förskolan till mellanstadiet... (ja det var en väldigt lång förälskelse, nej det ledde inte till nånting. Ganska värdelöst)
Musik: Meja!!!
Bil: SAAB 900. En vit "skönhet".
Kyss: Andreas.

7 senaste:
Cigarett
: Hehe, på HC för 1½ år sen =)
Mat: Soppa, en konstig misslyckad sak...
Dryck: Kaffe
Biltur: Till Backa på "exteriör klinisk undersökning häst" igår.
Kyss: Andreas läääänge sen.
Spelad låt: Linkin Park - What I've Done
TV-program: Du är vad du äter

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: Andreas var en av mina bästa vänner på den tiden. Fast inte från början...
Brutit mot lagen: Har väl råkat köra för fort några gånger =P
Blivit arresterad: Nej, jag undviker poliserna
Badat naken: I badkaret ;). Ute... njae... det var ett bra tag sen...
Varit med på TV: Jag syns i filmen Offside!
Kysst någon du inte känner: Nepp

5 nej tack:
Kläder: Byxor med hög midja a la 70tal.
Mat: Curry!!!
Musik: "Musik" där man inte hör vad personen "sjunger".
Dryck: Varm öl. UÄCK!!
Personlighetsdrag: Besserwisser och "asskisser"

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Buggade med Alex.
Du kan höra just nu: Tv:n
Du inte kan leva utan: Kärlek
Du gör när du har tråkigt: Kramar Morgan

3 personer:
Du kan berätta allt för: Maria o Therese
Du tycker om:  Min familj, mina kompisar och alla i min klass och alla på innebandyn och en hel massa till... =)
Du inte gillar: Falska människor och besserwissrar...

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe med mjölk.
Vår eller höst:  Våren!! När allt börjar bli grönt igen!

1 önskan: Att han ska se mej på samma sätt som jag ser honom.

Nu ska jag f*n gå och lägga mej o sova!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0