Uppe med tuppen idag...

Eller före kanske, för det var fortfarande mörkt när jag gick upp klockan sju...
Inte så pigg, men efter en kopp kaffe så lyckades jag få på mej kläderna, sminka mej och sticka iväg till skolan.
Lämnade tillbaka dom reffade papperena och gick till datasalen för att fortsätta skriva rent mina PBLfall.
Det är skönt att ha dom renskrivna och utskrivna och insatta i pärm...
Iallafall när det är gjort... =))

Lyckas ju hitta en massa mer information nu också...
Sitter iallafall i biblioteket... Det kom en massa folk som skulle ha lektion i datasalen så där ville jag inte sitta kvar direkt... =S

Facebook kan jag inte hålla mej ifrån här heller... Jag har blivit en riktigt facebooknörd tror jag...
Fast jag fattar inte riktigt vitsen med alla dessa funktioner och grejer...
Okej, likeness är rättså kul... och alla typer av "20 frågor" grejer är också kul att läsa om folk. Och så är det ju kul att kolla på foton och så som folk lägger upp...
Fast det är så trist när folk väljer att bra visa sin profil för vänner.... Speciellt om man inte känner dom men vill kolla på deras kort... hehehe....
Ajja...
Nu måste jag nog faktiskt återgå till PBLn så att jag blir klar med det nån gång.... sen så ska jag hem och käka pizza som blev kvar ifrån igårkväll... =9
Min magsäck måste ha krympt nån fruktansvärt på senaste tiden! Jag var mätt efter en tredjedel av pizzan och det var ändå inte speciellt mycket fyllning på den!!

Nu ska jag svara på den roligaste frågan ever: Vad är artrit och artros och hur behandlas de?

see ya!! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0