Hihi

Tihi.. Hihi... rodnar... nervös... vet inte vad jag ska säga... babblar... hihi... eh... jaa.... =)

Oh yes!! I have fallen in deep!!

Fast det gick faktiskt riktigt bra i onsdags trots distraktionen som hela tiden far fram och tillbaka genom min hjärna, troligen den högra halvan (mkt internet skämt).

hihi =)
Enda problemet är väl att jag ligger vaken i flera timmar istället... hmm...
Måste trötta ut sej ordentligt så att man kan somna snabbt istället.... =)

Imorrn blir det utgång på Oktoberfesten på Rosers!!
Hoppas det är nått folk där som jag känner bara!! Har hört många som åker hem denna helgen tyvärr... Och nån joddlarkväll tror jag det var nånstans också... eller det kanske inte var denna helgen... ?
Ajja... =)) Hoppas hoppas  *


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0