Inget söndagsgodis...

Gissa varför!!??
Det regnar och är kallt och mulet och usch-vad-tråkigt!!
Så jag åt min middag. Det blev varken fisksoppa eller lasagnette, det blev den konstiga kyckling i tomatsås grejen som legat i frysen hur länge som helst!!
Så kollade jag på STÖRTKÄR under tiden jag åt. <3Freddie<3
Han är ju bara så sööööt!! =9

Jaja, har fått skrivit en del på uppsatsen också, fast jag måste nog till bibblan en svängis imorrn ändå och se om jag verkligen inte kan hitta nått mer om djuromvårdnad... Dessutom måste jag kolla upp vilken källa det var jag hade...
ska lyckas få ihop 3 sidor text också. Och så vill dom ha en inledning på 25 rader!! Fatta, det är nästan en hel sida inledning!! Hur då???
Det kanske löser sej... Fast dom har sagt att man inte får balla ur och skriva en massa sludder heller.. så det blir lite krånligare för jag är väldigt bra på att lägga in sludder i texten... (vet inte var jag fick ordet sludder ifrån, men det betyder iallafall utfyllnad för den som inte anade det)

OOO innebandy imorrn, längtar fortfarande... ja vet jag tjatar... =) men det är hur kul som helst!! jag börjar faktiskt bli riktigt duktig på kårbandy och har gjort en massa skitsnygga mål!!
"smack-smack-mål" som matti skulle ha uttryckt det... =))

**återvänder till uppsatsen**


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0