Mmm Colorado!

Underbart! Pizza! Så himla gott!

Empoli's Colorado. Kebabkött, champinjoner, räkor och kebabsås!!
Helt fantastiskt gott med pizza!

Dock upptäckte jag att om man har vant sig att leva på en liten matportion per gång och ätit så i en månad så ska man inte smälla i sej en hel pizza!! Även om det inte var jättemycket pålägg, så får det lixom inte plats i magen... Speciellt inte med en halvliter vatten också... Hmm...

Åsså har man kollat på film hela kvällen också nästan, efter Idol då... Just like Heaven. Den är så gullig!!
Nu ska jag nog gå och lägga mej så att jag orkar upp imorrn och plugga klart och sen blir det Oktoberfest =))) Det ska bli skoj skoj skoj!! (hoppas jag iaf)

xxx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0