Hemhemma.

Sitter  vid den gamla tröga laptopen hemma hos föräldrarna nu.
Åkte hit igår eftermiddag och mellanlandar lite och ska åka ner till Skara imorrn.

Tänkte bara skriva ett lite meningslöst inlägg och säga att det inte kommer komma några mer inlägg under helgen (fr.o.m fredag - t.o.m måndag förmiddag) för jag har varken dator eller internet nere i Skara...

Ha en trevlig helg allihopa!
Nu ska jag käka lite lunch och sen ska jag ner en sväng till affär och köpa lite broccoli och köttfärs och hämta ut min FBK-halsduk som precis har kommit. =)) Synd att det inte blev nån final bara... Får väl stötta FBK iallafall =) hihi


PS. Gissa vem som ska få över 6000 kronor tillbaka på deklarationen? JAAG!!! Jippi!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0