Sova.

Nu måste jag gå och sova... Egentligen behöver jag duscha också, men jag ska ju antagligen iväg och simma imorrn så det kan jag nog vänta med tills dess...

Lilla Morgan ligger redan i sängen och sover han... Ihopknölad till en liten svart boll som vanligt, den lilla sötingen!!
Idag var han jätteduktig i bilen! Låg ner på min jacka hela vägen och jamade bara ett par gånger!
När vi klev ut bilen här i K-d var han ännu duktigare och gick direkt upp till dörren! Sen gillade han inte korridoren så värst mycket så den fick jag bära honom igenom... men ändå!
Framsteg!!

Nu blir det jobb resten av veckan, onsdag torsdag fredag.
Och på lördag ska jag bli lite fattig... Ska till tandläkaren.
Men bättre att lägga ut 600 kronor nu än att få problem med tänderna och behöva lägga ut massor med tusenlappar i framtiden...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0