Valborgsmässoafton!

Nu är jag hemhemma, det vill säga hos mina föräldrar.
 Skönt!

Har kramat om katterna och letar efter min post just nu.
Förut hade jag en liten låda där dom skulle lägga all min post, men den har försvunnit vilket har lett till att min post ligger lite här och där och jag hittar typ hälften eller nått..
Det värsta är att jag ännu inte hittat brevet från Vårruset som innehåller min nummerlapp.
Någon som är ännu lite värre är att jag inte ens vet om det har kommit.
Någon mer som ska springa Vårruset i Karlstad och vet om min nummerlapp borde ha kommit nu?

Ikväll blir det valborgsmässofirande nere på Ön. Med brasa, en kör med musikkår, min pappa ska hålla vårtalet och sen blir det lite fyrverkerier. Jag kanske ska vara med och sjunga i kören, men det har jag inte bestämt mig för än.
Har inte ens letat upp noterna än, men det kanske jag ska göra utifall att....

Nu ska jag ta en sväng förbi kylskåpet och se om det finns nån middag där till mej, och sen ska jag fråga mamma om hon sett någon av min post... =)
Ska fixa en ny "postlåda" till mej också... Funkar ju inte om posten är helt utspridd..



Kommentarer
alexandra

hoppas du hade en supervalborg! :)

2008-05-01 @ 13:06:46
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0