Flyttning!!

Imorgon flyttar jag!! Känns lite skumt. Vill kanske egentligen inte flytta för det är så bekvämt att bo hemma... Men det är kul att bo för sig själv också.
Åker ner på förmiddag/lunch och ska skriva kontrakt på en parkeringsplats på eftermiddagen.
Kanske hinner jag bära in lite grejer i lägenheten innan.
Katt och en massa väskor med kläder, och diverse småprylar som jag inte "visste" att jag behövde ha med mig...

Sen ska jag sno min brorsas GPS med mig. Då kan jag knappa in adresser och så och använda mig att fötterna, cykeln eller bilen och hitta till olika ställen.
Fortfarande lite osäker på om jag ska ta med mig cykeln dock. Den är ju bra att ha, men med tanke på vädret kanske jag inte kommer använda den mycket.
FÅr köpa busskort för ca 300 kr per trettio dagar istället.
Men, cykeln kan ju i värsta fall stå i min klädkammare hela tiden. Kommer ju iallafall använda den i Skara.
Skara är världens bästa ställe att ha cykel!!

Nu ska jag nog gå och käka lite macaronipudding som mamsen gjort!! Mumsimums!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0