God Morgon!

Nu sitter jag på jobbet igen!! *spysmile*

Ska käka lite frukost. Blåbär/hallon-filmjölk med lite musligrejs i.

Sen får vi se om det kommer några kunder idag.
Vädret är väl lite sådär, och med tanke på att det var Kräftfest igår, så lär det nog inte vara jääättemånga som kommer.
Jag skulle inte ge mej ut frivilligt iallafall!! =))

Idag ska jag se postitivt på livet! Orkar inte sitta och vara uttråkad en dag till, så jag har tagit med mej en bra bok som jag kan läsa i när dagen går lite långsammare!!

Trevlig dag allihopa!!


Kommentarer
Bofsan

Trevligt blogg :P



Om du är i behov av en ny header, bakgrundsbild eller liknande eller har något tekniskt du behöver hjälp med så prata med mig :)

2008-08-10 @ 09:40:33
URL: http://bofsan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0