Japps!!

Nu tar jag helgen!
Fast egentligen inte för jag jobbar både lördag och söndag.

Men fredagskväll är det iallafall och jag ska hem och käka majskolv och kycklngsallas!! Ääääälskar kycklingsallad!
Speciellt med massor med fetaost och oliver och en dutt dressing gjord på Turkisk Yoghurt och Sweet Chili sås!

Mmm, det läskar sig i munnen på mej!

Det har börjat regna igen. Glöm bort att jag sa att det verkade klarna upp förut..
Det kom några tyskar eller nått kvart i sex som verkade som att dom ville åka dressin, men när dom var typ 20 meter från dörren började det regna, och så gick dom och gömde sig under taket en stund, men nu har dom åkt igen, så det blev nog inte någon dressinkvällstur för dem idag.
Får väl hoppas att dom kommer tillbaka imorrn igen.

Nu är klockan 17.55, jag snor fem minuter och sticker från jobbet =))
Hehe!!


Kommentarer
Anna

Fin blogg. Gullig katt! =)

2008-08-08 @ 22:04:46
URL: http://abackner.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0