Lycklig!!!

Idag är jag riktigt lycklig!! Varför?
För att jag fått en lägenhet i Skara!! Från den första november!!
En etta på fyrtiofem kvadrat med stort kök!! =))
Så glad!!
Fattar fortfarande inte att det har löst sig! Jag slipper letaletaleta under tiden i Borås och kan koncentrera mig på skolarbete och sånt! Härligt!
Ska dessutom ge mej på att skriva en att-göra-lista inför Borås.
Har en del papper som ska sorteras och renskrivas och sådär. Sånt som jag egentligen skulle gjort i Karlstad men som jag "glömde"....

Idag har jag dessutom fått en avi, så jag ska ner och hämta mitt paket från HM och prova lite kläder!
Har nästan glömt bort vad jag köpt, men det var nog nått bra iallafall... =)

Men först ska jag kika lite på Äntligen Hemma!
Hoppas att ni haft en bra dag!!


Kommentarer
fanny

bli medlem och få gratis presentkort på Kicks :)

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1142

2008-08-13 @ 17:34:38
URL: http://blonds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0