Biljettförsäljning igen.

Passar på att tjäna lite pengar nu när jag är hemma =)
Sålde biljetter på bion igår och gör samma sak idag... Lite konstigt känns det eftersom jag inte sålt på länge, men inget har förändrats sen sist jag var här så det är ju rätt enkelt iallafall, hehe.

Nu har det varit julfirande i flera dagar. På julafton var nästan hela tjocka släkten på mammas sida inne hos min moster och firade jul med julbordsmat, kakor, tårta och julklappsutdelning.
Sen på juldagen hade vi julklappsutdelning hemma på förmiddagen och lite julmat till lunch!!
ROligt roligt!!

Jag har fått en massa olika saker, men listan får nog komma lite senare, när jag sitter vid julklapparna och ser vad jag fått för nått... =)

Idag biljettförsäljning som sagt. "Allt Flyter" har Sverigepremiär på den lilla bion (med dom väldigt sköna fåtöljerna) i Bengtsfors.
Sen blir det till att åka hem igen och titta på nått skoj...
Till veckan måste jag börja plugga till tentan i Endokrinologi och Reproduktion som vi ska ha den 7 januari. Jätteroligt inte!

Och så måste jag börja skriva på mitt examensarbete så jag inte hamnar efter med det...

Nu är klockan drygt halv sju... hoppas det kommer lite folk till bion =))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0