Sankta Lucia.

Okej, jag missade den trettonde med några minuter.
Men bilden som jag visar är ändå ifrån den tolfte så det spelar inte så stor roll!! =)

I fredags hade vi luciafirande på skolan och jag var med i tåget!!
Vi hade linnen och röda band på oss (såklart) och var sin buxbomskrans på huvudet och levande ljus i händerna.
Det var så fint!! =)
 Önskar att jag kunde ha sett det samtidigt som jag var med och sjöng!
Först var vi på hästsjukhuset och lussade för dom klockan åtta på morgonen.
Klockan nio var det dags att lussa för skolan.
Vi började strax utanför aulan, men fy tusan vad det lät.
Starttonen vi fick var alldeles för hög och under första versen sjöng alla i olika tonarter för att försöka rätta till det.
Men i andra versen kom dom flesta in rätt.
Efter det lilla missödet gjorde alla sitt bästa för att resten av uppträdandet skulle bli sjukt bra! Och det blev det!!
Inte riktigt lika bra som förra året, men nästintill!!

Sen fick alla som varit med presentbiobiljetter som tack!! =) Så nu måste jag gå på bio snart!! =))

Här kommer en bild. Det är iofs bara jag och kransen. Lucialinnet orkade jag inte ta på mej igen =)

Sjunga-pose


Utan blixt, lite mer lusseaktigt =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0