15 februari.

Japp då har man lånat iväg bilen en liten stund då .. =)
Blir lite längre dag här i Skara och sen när jag får tillbaka bilen så ska jag och katten åka hemåt. Till hemhem.
Det är så himla krångligt nu för tiden... Man vet inte om man ska kalla Skara eller Billingsfors för HEM... Det blir olika varje gång.
Idag har jag iallafall varit duktig. Inte med promenader men med lägenheten. Jag har städat och plockat ihop smutstvätt och diskat och slängt skräp i soppåsar och lite sådär!
Ska plocka upp det sista och sen ska jag dammsuga lite.
Sen får man nog kanske käka lite lunch eller nått och börja plugga lite.
Kan ju vara bra att plugga så mycket som möjligt nu så slipper man det i helgen...

Ikväll ska jag gå på innebandymatch. Billingsfors damer spelar mot Nordmarken. Förra gången de möttes vann Nordmarken med 3-2 så vi hoppas alla på hemmaseger idag! (billingsfors då)

Imorgon ska jag på revy! Det lokala revygänget har årets uppsättning "Sicken Cirkus" på bion.. Det ska bli riktigt roligt!! För en gångs skull ska jag se revyn för första gången utan att jobba samtidigt! Så skönt!
Undrar om LCHF tillåter något som finns att köpa i kiosken... Troligen inte... Det får bli en Loka eller nått. Haha!
Får köpa med mig lite nötter innan så jag kan motstå godissuget!

Ska försöka få ihop så många steg som möjligt idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0