17 februari

Då har man kommit hem och fått lite mat i sig också då!
Det blev en riktigt lång promenad innan massagen! Drygt 6000 steg bara den promenaden! =) Så idag slog jag målet!
Imorgon höjs minimigränsen till 6500 steg!

Massagen var jättebra! Jag var inte stel och öm någonstans, men det var iallafall skönt att bli lite knådad! Inte helt fel att ha en massös i släkten, hihi =))
Jag är alldeles avslappnad nu och det är skönt, det behövs när man ska ut och åka bil i över 2 timmar!
Fast jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska åka idag..
Schemat för morgondagen har äntligen kommit ut och jag börjar klockan 11.
Så det skulle vara möjligt om jag åker vid åttatiden imorgon bitti också.

Men frågan är ju om det är bättre att åka nu än att åka imorgon.
Får väga lite plus och minus..

Att åka nu
+ Morgan kanske lite lugnare eftersom det är mörkt.
+ Inte så värst mycket trafik
+ Får sova längre imorgon bitti
- Det är mörkt
- Risken finns att jag är för trött

Att åka imorgon
+ Slipper köra i mörker
+ Är piggare
- Morgan kanske lite oroligare
- Jag måste gå upp vid 7.

Nää.. jag vet faktiskt inte vad som är bäst.
Men om jag ska åka idag bör jag vara iväg helst innan halv 7, dvs inom en timme...
Suck vad jobbigt att inte kunna bestämma sig!
(Dessutom är jag godissugen =(  )


Kommentarer
Linda

Jag lägger in dig på 8258 steg!
Grattis till målet idag!

Vilken beslutsångest du måste ha...inte lätt att välja..*L'
oCH GODIS SUGEN...ja, usch, vilket jobb!

Kör försiktigt!!

2008-02-17 @ 18:31:42
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0