Alla Hjärtans dag.

jo den var i förrgår jag vet.
Men i onsdags var det ju alla hjärtans dags tema på puben och innan så hade jag sminkat mej och stod och fulade mig framför kameran... =)
Så jag tänkte visa ett par bild därifrån bara för att bjuda på mig själv!

Visst passar jag bra i läppstift! Nästan så att jag börjar fundera på att använda det till vardags... Men då måste man hitta något bra läppstift som är snällt mot läpparna och sånt orkar jag inte ge mej på... Håller mej till Försvarets än så länge.
Och kolla vilket sött halsband jag har med en svart katt!! Det köpte jag på internet från en tjej på ett forum förra veckan! Enkelt och smidigt och två dagar efter betalning hade jag halsbandet i brevinkastet! 41:-! vilket kap!! 
Hade ett hjärta på kinden också för det var ju ändå Alla hjärtans Dag!

Hoppas att du hade en trevlig Alla Hjärtans Dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0