Dagen slut.

Till slut, efter lite skuttande runt i huset så att mamma nästan blev galen på mig, landade stegräknaren på 5642 steg. Nära målet, men som vanligt: Nära skjuter ingen hare.. Tyvärr...
Bättre lycka imorgon!

Revyn var riktigt rolig tycker jag! Många skratt och applåder. Dom är väldigt duktiga dom som håller på med det.
Väldigt många skämt och sånt är om lokala politiker och det tycker jag det kan bli lite för mycket av eftersom jag inte kan speciellt mycket om dem.
Visst jag kan tycka att skämten är roliga bara för att dom är det, men om jag verkligen förstod vad de betyder så vore det nog ännu roligare...

Imorrn är det massage på gång =) Inte helt fel!

Nu är det dags att sova! Hur trött som helst, och linserna börjar bli gamla känns det som... Lite irriterande...


Kommentarer
Linda

Listan ligger inne.
I morgon kör vi igen...sov gott!

2008-02-16 @ 23:58:58
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0