Dagens steg!! 11/2

Japp!

Utmaningen är avklarad!! Jag klådde 6000 steg!! weii!! Så roligt!!
Men nu räknar jag med att dagen är slut, ska bara sitta och plugga vid datorn och då blir det inte många steg...
Antal steg 11/2: 7050

Natti natti!!

PS. Måste bara rekomendera middagen som jag åt i dag! Så fasansfullt gott.
Santa Maria Creamy Fish Soup och gör som det står på receptet.
Använd Lax. Ersätt det mesta av vattnet med mjölk eller grädde och tillsätt en massa hackad spenat.
Så gott!! Skulle lätt kunna sätta i mej hela grytan, men tack vare grädden så blev jag mätt på ganska lite soppa!!
Yummy!!

Imorgon ska jag promenera ut till Jula-huset. Fixa något hemligt och köpa innebandybollar till kåren....



Kommentarer
Linda

Kanon!
Grattis du har klarat målet för idag!!!
Skriver in dig på 7050 steg idag och innebandy träning!
I morgon kör vi igen!!!

2008-02-11 @ 21:27:56
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Sus i dus en desperat lyxhustru!

Roligt att du hann gå så långt! Jag skall börja att vara med i dag då jag införskaffade mig stegräknaren i går! =)
Men jag fick ju min beskärda del iform av motion på Step-upen i går och den varade i hela 90 min och det motsvarar faktiskt 19 050 steg! Hehehehe...

Jag tar nog ingen före frukost prommis i dag eftersom det ser så kaltt ut eller rättare sagt det är kallt dvs -9 grader... Brrr... så kallt! Den blir lite senare i fm...
Lycka till i dag!

/Sus

2008-02-12 @ 08:22:38
URL: http://sus68.blogg.se
Linda

Så ännu en dag på "jagarstigen"!
Stegräknaren är nollställd och det är dags att ge sig ut igen!
Lycka till därute och hoppas du får en bra "jaktlycka"!

2008-02-12 @ 08:56:53
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0