Färska frallor till frukost!

Kom upp i tid idag för en gångs skull! (kl 9) =)
Bestämde mig för att ta en promenad med en gång så jag gick en ordentlig omväg för att komma till ICA och köpte nått pålägg som jag aldrig sett förr.
Det finns ju små lådor med räksallad, ishavssallad och så vidare och idag hittade jag en som hette "Kyckling och Baconröra". Baraa 2% kolhydrater! Passar mitt nya liv bra =)
Sen gick jag en omväg till, förbi bageriet och köpte ett par frallor med solrosfrön och grejer i. (Okej ganska mycket kolhydrater...) och sen vägen hemåt igen för att käka frukost...
Sen blev det en liten omväg när jag skulle till skolan... =)

Gud vad skönt det är att promenera! Frisk luft och solsken!
Idag har solen skinit hela tiden, men det är lite kallt i luften... Men sol är sol!
Så nu är det dags att gå hemåt igen. Ska nog ta en liten omväg till bageriet igen och köpa en liten semla...
Har inte ätit nån semla än iår och nått måste man ju unna sig ibland... =)
Ikväll blir det städning, städning och diskning. Lägenheten ser ut som ett mindre bombnedslag och jag hittar ingenting... Dessutom får jag inte ro att tentaplugga när lägenheten är stökig...
Helt plötsligt är det ju lixom roligare att städa och diska än att sitta och plugga... *konstigt* =S

PS. Jag gillar inte vätskebalansen. Man läser det en gång och fattar ingenting, man läser det två gånger och fattar lite, man läser det en tredje gång och fattar ännu mindre och sedan får man det berättat för sig och tror att man kanske fattar... om man får tänka 15 minuter... vill inte ha många krångliga frågor om vätskebalansen på tentan...
Mardrömsfrågan och den som troligen kommer: Beskriv hur vätskebalansen fungerar och vilka kroppsdelar som är involverade... Jag lovar; hela klassen kommer gråta...

Nej nej... bort med negativa tankar!! Nu blir det Blombacka Hembageris Semla! Ha en trevlig eftermiddag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0