God Förmiddag.

Gud vilken bra rubrikfantasi jag har haft den senaste tiden va... Jaja...

Nu har jag precis haft tentafrågestund. Klassen och lärarna. Jag tror att jag känner mej ganska trygg med tentan.
Vi ska ha partenta och jag börjar vänja mej vid tanken mer och mer så det kommer nog gå ganska bra.
Är man bara 2 stycken så är det ju lättare att få fram det man vill ha sagt också jämfört med om man är fler personer...
Känner mej ganska nöjd med det jag pluggat på än så länge också. Trots att jag inte pluggat alltför mycket så känns det ändå som att jag redan kan en del. Anestesin känns det som jag kan i sömnen nästan för det är så himla uttjatat!!
Men neurologi och vätskebalansen ska jag kolla lite närmare på för det känner jag mej inte direkt hundra på.
Men det är ju tre dagar fyllda med plugg kvar så det ska nog gå bra!! =)

Känner mej faktiskt alldeles på topp just nu! Det är helt sjukt! Jag är av någon skum anledning på så bra humör så jag skulle kunna skutta hem med hoppsasteg och sjunga någon töntig schlagerlåt eller nåt !!!
Vad har hänt? Jag vill gärna tro att det är LCHF som börjar göra underverk med mej =)) Hihi, kul är det iallafall!!
Eller så är det våren och vårkänslorna som börjar komma redan! Trots att det är mulet och kallt... hehehe
Man vet aldrig =)

Dagens steg är än så länge bara uppe i 1404. Men hey, jag har bara gått till skolan är så länge =))
Så det lär nog bli fler! Nya gränsen 6500 steg ska nog inte vara alltför svårt att slå. Får ta en ordentlig omväg hem från skolan sen iallafall =)

Oj vad mycket smileys det blev... ajja... nu ska jag återvända till mina tentapapper igen!
ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0