God Morgon.

Eller nått.

Dagen är typ fulltecknad. Bara jag kan hålla meh till schemat och inte vara så slö hela tiden.
Jag ska iallafall plugga, skriva klart PBL-fallet tänkte jag.
Sen är det dags att tvätta... Igen... Men jag funderar på om jag ska tvätta med lite kortare mellanrum för jag har nästan alltid med mej tvättkorgen OCH en påse med grejer... Lite jobbigt... En gång i månaden är lite för lite tror jag... =)
Sen ska jag försöka mej på att städa lite också... Plocka undan allt skit som ligger, få ner det i soppåsar och gå iväg och slänga det.
Tar jag återvinningsgrejerna så får jag ju dessutom en promenad i snön igen ;)
Jag fattar inte riktigt vart alla grejerna kommer ifrån... Papper, godispapper, andra papper, reklam, tidningar, kläder.... Suck...

Bowlingen igår
Det var riktigt roligt faktiskt... Jag spöade ju inte skiten ur dom dock... Jag kom sist av fyra med 195 poäng...
Dom första kasten eller vad det nu heter, gick riktigt dåligt. Fick typ ner tre-fyra käglor per gång... Sen satte jag en strike men sen blev det typ 7 käglor per gång...
Han som vann hade typ 330 poäng eller nått... Strike och Spare hela tiden nästan =S
Vi kom fram till en princip i bowling: Den som dricker mest alkohol vinner.
Varför? För att han som vann hade druckit hur många öl som helst och jag drack vatten. Så det är inte ogrundade forskningsresultat direkt... Tyvärr...
Fast å andra sidan så köpte jag en cider mot slutet och inte fan gick det bättre för det... =(
Efter bowlingen så satte vi oss och lyssnade på ett liveband som var där... Lucky Dogs. Sådär  bra... Jag har ju hört bättre... Men dom var bra ändå =) Lite kul att dansa till liveband för en gångs skull också... =))

Får hoppas att det blir bowling snart igen, det var roligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0