Ibland är man bara trött på ComHem.

Jag tycker att min anslutning till ComHem krånglar alltför ofta.
Ibland bara anslutningen lägger ner och det är inget annat att göra än att vänta.
Idag försvann anslutningen i slutet på Lets Dance och var borta i över 20 minuter säkert, så då missade jag det.

Har ju dessutom inte kunnat komma in och rapportera stegen än så det får jag göra nu.

Dagens steg = 17376 - 10834 = 6542
Så jag klarade målet! Med nöd och näppe! Men jag är riktigt nöjd att jag klarade det en dag som denna med Sveriges värsta väder!!
Weii!!


Kommentarer
Linda

Jättebra jobbat!
Ja..jaga steg i detta vädret är ett heltids jobb!
jobbigt som bara den!

Men vi kom över målet iallafall och det är ju det som är huvudsaken!
Lycka till i morgon...
listan ligger inne!

2008-02-22 @ 22:26:17
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Alexandra

vi har oxå comhem (eller hade...) Det strulade sjukt ofta :( Inte kul!

2008-02-23 @ 13:00:47
URL: http://triquetra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0