Shoppingtrippen!

Eller ja, det var ju inte bara shopping.
Men en liten resa till Trollhättan blev det iallafall.
Köpte lite smågrejer; en mascara, en kajal, några hårband och en laserpekare.
Laserpekare är faktiskt världens bästa kattleksak. Den slår alla fiskespön, råttor och allt sånt tjafs...
Sen käkade jag lite på Max innan jag drog in till stan och tittade in lägenheten.

Det blir en riktigt bra lägenhet! 1 kvm större än den jag har i Skara =))
De enda nackdelarna är avsaknaden av dusch och den minimala diskhon, men det klarar man sig på i tre månader iallafall!
I övrigt är den myckte bra. Ca 2700 per månad och allt ingår, tv, el, vatten osv... Skönt att slippa extraräkningar!!

Skulle åkt in på Trestad också, men det blev aldrig av.. Det blev lite för länge på Överby...
Men jag får ta det senare, jag ska ju ner till Skara till den 5 april, så åker jag dagen innan så kan jag ju hälsa på dem den fjärde =)

Nu ska jag röja ut mina packningslådor ut i hallen så det blir lite ordning, sen är det dags att diska det som blev över i morse och förbereda ryggsäcken för föreläsningarna imorgon.


Sees!!



Kommentarer
linda

Jag ska se om jag kan fixa det i morgon...är ledig..(behöver gott om tid)
Tack för hjälpen...!!!

2008-02-28 @ 22:06:54
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0