Söndagen.

Jaha, då har man masat sig ur sängen till slut då. (Nej jag har inte legat ända tills nu...)
Idag ska jag tvätta, fortsätta städa och packa, kanske laga lite mat om jag får lust...

Ska dessutom försöka starta med PBL-fallet som ska vara klart på tisdag.
Detta fallet handlar ju om vätskebalansen som var med på tentan, så det borde inte vara så svårt att komma på vad man ska skriva... Egentligen borde man väl för sin egen skull gjort klart det innan tentan men...
Så blev inte fallet denna gången.. =)

Ska försöka släpa ut mej på en promenad också. Jag måste köpa sån där bred tejp till att tejpa ihop flyttlådorna med. Så det får nog kanske bli en prommis ut till Coop och köpa det. Det är ju lite längre än till ICA iallafall...
Igår fick jag ihop 13840 steg! De första 8000 var på min förmiddagspromenad. Shit vad trött och törstig jag var efter den!
Tog inte med mej pengar för att jag skulle slippa gå in i nån affär, "bara för att". Men det hade varit gott med en tia till lite vatten...

Igår vad det ju födelsedagsfest också, jättegod smörgåstårta! Och strax innan tolv gick vi ner till Happy Bowl. Bowlinghallen som igårkväll hade "Irlänsk afton". Ett lite halvskumt band spelade halvskum musik och man kände inte igen någon endaste låt.. Men det var rätt kul ändå! Massa tjejer ur min klass som man inte brukar se ute så det var ännu roligare!!

Inatt hade jag dessutom världens lustigaste dröm...
Sommar, jag var på semester nånstans, bodde i tält... Träffade en jättemysig och snygg kille och vi hängde ihop i flera dagar.
Sen när semestern skulle ta slut så bodde han tydligen i Falun (varför just Falun??) och vi åkte ifrån varandra.
Sen kom jag på att jag inte hade en aning om vad han hette eller nånting...
Haha, sen vaknade jag. En liten sommarfling eller vad ska man kalla det??
Jag tror att pojkvänstorkan börjar göra sig påmind i drömmarna.
Jag vill ju ha nån att krama och pussa på =))
Undrar om det finns någon sån i Karlstad, hehe.

Nu ska jag plocka ner alla kläder som inte ligger i tvättkorgen redan och sticka ner till tvättstugan.
Men först: en kopp kaffe!! =9



Kommentarer
Linda

Det är bättre än inga steg allas..*L*
Idag kör vi 7000 steg!
Så det är bara att ut och jaga...
Hoppas helgen varit bra..ser att du också bowlat..
det är helkul!
Lycka till!

2008-02-25 @ 07:44:13
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Sus i dus en desperat lyxhustru!

Vad du har varit duktig med dina steg!
Kram Sus

2008-02-25 @ 15:23:15
URL: http://sus68.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0