Stolen...

Till slut blev det klart.
 image144

Den nästan kapsejsade rund stolen har det bara blivit ett underrede och en dyna kvar av.
Resten står ute på balkongen isärplockat och väntar på en såg som kan "avsluta jobbet".
Jag har ingen såg, vilket innebär att stolen väntar på pappa som kommer om en vecka.. =)

Av underredet och dynan ska jag göra något mysigt till Morgan.
Dynan tänkte jag använda innanmätet och stoppa i något mysigt tyg. Så blir den som en puff med ram runt =) Blir nog så mysigt så.
Upptäckte också att underredet är jättebra att förvara pilatesbollen i! =) Men Morgan blir nog gladare =)

Har dessutom packat ihop dvd-filmerna, dvd:n och videon. Så jag kommer inte se på film sista veckan, men lika bra det =)
Allt är så tomt och konstigt!
Det värsta är alla lådorna... Bilen är ju som sagt full, förutom baksätet, men där kan man ju inte ställa en massa grejer i en vecka! Speciellt inte kläder och elektronik... Vill inte riskera möjliga kläder och kortslutna kretsar...

Nu: Ska blanda oboypulver med lite grädde och havregryn (låtsasgodis) och kolla på Så Ska Det Låta och Lets Dance. Har inte lyckats bestämma mig än, men det blir nog lite zappande mellan ettan och fyran... =))

Ha en trevlig kväll!!

(Morgan hälsar att han är kär i sin nya laserpekare!!!)


Kommentarer
linda

Är ditt låtsas godis gott?..

Vad duktig du varit idag!!
utan stegräknare...burit och burit och packat och packat!

2008-02-29 @ 21:59:34
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0