Svar på bildgåtan.

Märket sitter mitt på min vad, och vad det är??
Märket efter en innebandyboll såklart!!

The story: Jag stod i mål, en av killarna hade bestämt sig för att göra mål och tog i så mycket han kunde, typ 3 meter ifrån mål och tyvärr stod jag ivägen lite...
Det sved till som tusan och laget som stod i "avbytarbåset" i närheten av där jag stod sa typ "AAJJ" allihopa.
ja det gjorde rätt ont, men som tur var gick det över ganska snabbt...
Nu är det mest lite ömt om man tar på det... och lite svullet är det också... Men det går över.. Ska bli intresant att se hur det ser ut om några dagar!! Blått och lila och gult och allt sånt... Detta är nog det värsta blåmärke jag fått från innebandyn hittils iallafall!


Kommentarer
Alexandra

aaahh. jag tyckte väl det var små hål på märket! ;) Men jag kom inte på nåt annat än sugmärke. hahaha. Sköt om dig idag. Kram

2008-02-28 @ 10:29:57
URL: http://triquetra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0