Tisdag...

Japp, humöret är lite bättre idag. PBL-fallet blev klart till slut och mötet imorse gick bra.
Nästa fall handlar om Akutsjukvård. Lite roligare, men fallet blir nog ganska stort... En bra anledning att börja jobba med det tidigt alltså.

Snart ska jag iväg till skolan igen, ska på möte med Aktivitetsutskottet igen... Blir nog mitt sista möte för iår.
Man kan få ledigt från praktiken för kårarbete, men jag tror inte att AUmöte är så viktigt för mej...

Ska ta en liten promenad efter mötet och sen hem och plugga på hästexteriör som vi ska ha praktiskt prov på imorgon. Jag kan det mesta, men det är alltid bra att kolla på det en gång till..

Sen ska jag testa en "metod" som jag kommit på för att stå emot sötsug.. Inte för att det är så stort just nu men...
Ska köpa lite lite lösgodis och sen när jag kommer hem ska jag tejpa ihop den jättemycket =)
Då blir det ju bara krångligt att ta en godis så då undviker man det... Och om man tar en godis så måste man tejpa ihop påsen igen... =) Ska bli intressant att testa!!
Men nu måste jag sticka!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0