30 januari.

Idag har det varit skola igen. Onsdagsövning.
Lyckades läsa fel på schemat så jag trodde jag skulle ha Anestesiövning på Blå Stjärnan så jag gick till omklädningsrummet för att byta om till grönkläder.
Efter ett tag undrade jag vart min grupp var och varför det var en annan grupp som också skulle ha anestesiövning...
Sen ringde en av mina gruppmedlemmar och sa att hon skulle bli lite sen... Till Etikronden...
Jahaa... då fattade jag det äntligen.
Jag skulle inte ha Anestesiövning... Jag skulle ha Etikrond.

Så det blev att slita av sig grönkläderna och springa till undervisningshuset och leta upp rätt grupprum där...
Men till slut hittade jag iallafall, bara 2 minuter försenad.
Det var en väldigt intressant förmiddag med många bra disskusioner. Till och med jag hade lite att säga för en gångs skull.

En promenad hem i regnet. Var sugen på att gå till ICA och köpa en liten glasslåda. Men jag motstod frestelsen. *DUKTIG*

Om en timme typ är det dags för innebandy! Äntligen!! Ska bli skönt att röra på sig lite igen! Missade ju i måndags på grund av föreläsning som slutade en kvart efter att innebandyn börjat... =(
Ska gå och packa väskan nu... sen ska jag läsa igenom mina kopior till PBL-fallet så kan jag komma igång med det nu i kväll. Vet inte riktigt om det blir nån pub ikväll... Har inte riktigt lust till det... Det var ju så himla mycket festande i fjällen.. och imorrn har vi föreläsning hela hela hela dagen (9-16) och då kan det vara skönt att ha sovit en ordentlig natt.

Så blir det... Lite bastu efter bandyn är skönt. Men puben får nog vänta till nästa gång tror jag. Om inte det är nån kompis som står i puben för då kan jag ju kanske gå dit och snacka en stund...
Den som lever får se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0