Billy billy.

Ska jag bygga ihop nu på den tidiga eftermiddagen tänkte jag.
Ska bara ta mej ner och hämta delarna i bilen först... Det är det jobbigaste...

Förhoppningsvis om jag har tur så blir det bara två rundor idag...
Men i värsta fall tre...
Det är ju inte kallt, men det är tungt...
Synd att man inte känner nån stark Skarakille som vill hjälpa mej... =(

Foto på resultatet utlovas kanske =)) När hyllan är fylld som den ska vara då vill säga... hihi

Wish me luck och håll tummarna för att mina tummar inte är blåa i eftermiddag ;)


Kommentarer
Linda

Hoppas du har fått ihop bokhyllan...*L*
Och att det fortfarande är en billy
Tack för receptet!!
Kram Linda

2008-01-08 @ 22:37:23
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0