Fredag!!

Fick lite lust att blogga igen, har inte haft någon vidare lust dom senaste dagarna så inläggen har ju blivit som dom blivit... Felet är nog att jag inte har en katt som ligger bredvid mig i fönstret och spinner...
Men nu är det bara två veckor kvar tills jag träffar honom igen!!
Har ju fått en del rapporter hemifrån om hur det går iallafall, han ligger mest och sover men det är ju inget nytt direkt.. och häromdagen hade dom försökt borsta honom och det gick ju också som det brukar ungefär.. dvs inte alls... det finns nog ingen katt som hatar att bli borstad lika mycket som Morgan!!

Inatt hade jag en massa konstiga drömmar, dels om en kille som jag känner lite som helt plötsligt var min pojkvän och vi var i Bengtsfors och skulle äta pizza, men då var pizzerian stängd så då fick vi åka till en annan pizzeria... Dessutom cyklade vi... och det regnade... helskumt.
Sen drömde jag att Morgan hade fått urinvägsinfektion precis innan jag vaknade, antagligen för att jag hade läst kvällen innan i ett forum om några katter med urinvägsinfektion... Men det tror jag inte att han har, så det är bara mina drömmar som skrämmer upp mej...
Lyckas väldigt ofta drömma antingen att nån har dött eller att nånting brunnit ner... skitjobbigt faktiskt...

Satt i skolan lite förut efter bilddiagnostikövningen och pluggade, läste igenom papperena till PBLfallet, sen gick jag till ICA och handlade lite onödiga grejer igen... som vanligt... har "bara" 300 kronor kvar som jag ska klara mej på tills nästa CSN kommer. Har lite pengar på sparkontot men dom vill jag inte röra... Det får bli en billig skidresa tror jag... Funderar lite på vad som är enkelt att ha med sig.. Som typ inte behöver kylskåp och som räcker i en hel vecka... Kommer typ inte på nånting... förutom frukt och pulverdieter... men det är ju inte så kul, det funkar, men det är inte kul.

nu ska jag sätta mej vid tvn en liten stund och se om det händer nått kul där. Och sen ska jag fortsätta med PBLfallet... Eller båda samtidigt kanske??


Kommentarer
Denise

haha lite halvmysko drömmar är du inte ensam om. ibland drömnmer jag helt knasigt, så att det inte ens går ihop liksom :p

2008-01-11 @ 16:35:32
URL: http://baradenise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0