God kväll.

vilken bra fantasi till rubriker jag har va?? Nej inte direkt.

har iallafall spelat bandy nu, skönt att få röra på sig lite igen, tog i ordentligt idag. Största delen av tiden iallafall, är ju en del väntan då och då mellan matcherna...
bastade lite också... typ närmare två timmar eller nått, men det är så det blir när man bara sitter och pratar i bastun hela tiden... haha, inget friskisfolk var det ju där idag heller så det spelade ju ingen roll...

Kände mej så frusen så jag tog ett litet bad nyss också. Skönt att bara ligga i varmvatten och tina lite.
Innetemperaturen har iallafall ökat till ca 21 grader, så det är ju inte skitkallt längre...

Nu ska jag nog gå och lägga mej tidigt för en gångs skull.
Ingen Morgan och inget att plugga än så länge så då har jag ju inget vettigare för mej iallafall.
Ska nog dricka en flaska vatten och ta en Alvedon, eller vad det nu är jag har i badrumsskåpet för jag har lite huvudvärk känner jag...

har fått upp min nya tavla på väggen också. Köpte den på IKEA i torsdag! Jättefin är den och passar bra till min tapet!! =)
image124
Söt va?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0