Heute

Jaa, jag lyckades bygga ihop billyhyllan iallafall!!
Bara två spikar som gick lite fel på undersidan av mittenhyllan, men det syns inte om man inte letar så det gör inte så mkt... =)
Har fått in lite böcker och sånt i hyllan iallafall så det är skönt, vågar inte ställa in alla pocketböcker för då kan nog hyllan räcknas som fylld med en gång...

Idag har vi haft en gästföreläsare på besök, en veterinär från Blå Stjärnan, som berättade för oss om röntgen.
Han ska komma på måndag också och då skulle vi gå igenom ultraljud, MRT och scintigrafi har jag för mej.
Jag har typ blivit beroende av äpplen och clementiner.
Dom har massor med IngridMarie på affärn nu och clementinerna är nästan i bästa säsongen, så det är typ ett äpple och en clementin om dagen, minst!! Men både gott och nyttigt med frukt så det gör ju inget!

Tänkte jag skulle ge mej på en burk ananas också, och denna gången upptäckte jag att dyrast är nog godast, eftersom jag köpte billigaste (eldorado) och den var inte alls god... Smakade INGENTING, bara sött.. Trist..

Nu ska jag jobba med PBL. Ska försöka hinna med det mesta idag och imorgon för på lördag ska vi ut på Olins tror jag. Har ju aldrig varit där så det ska bli kul att se hur det är!
Har hämtat ut mina nya linser idag också! Skönt! 560:- för ett halvår...lite smådyrt, men vad gör man inte för att slippa omaket med glasögon? Dessutom blir jag mycket snyggare med linser =))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0