Hmm.

Vilken höjdare jag är på att uppdatera va!?

Nej, jag har låtit det verkliga livet ta överhanden lite nu på sistone... Kan vara bra ibland det med.

Igår tvättade jag hela dagen, när jag till slut lyckades ta mej ur sängen iallafall... =(

Kan väl säga såhär: Jag och en annan tjej gick till Olins och dansade hela natten lång, till två iallafall.

Morgonen efter var inte det roligaste jag varit med om... Men jag har inte riktigt kommit under fund med varför det blev så... Jag har många gånger druckit mycket mer men inte mått lika dåligt dagen efter som jag gjorde igår...

Riktigt skumt faktiskt.


Idag har det varit föreläsning i Bilddiagnostik igen, och sen klockan kvart i fyra var det dags för innebandy igen!!

Skoj. Vi var bara nio stycken så vi blev trelag, men utan avbytare. Riktigt jobbigt men väldigt bra också, då får man spela hela tiden och behöver inte oroa sig för att folk blir sura för att man byter för sällan...

Sen vart det bastu en liten stund och sen hem för att skriva PBL!

Blev ju inte klar i lördags som jag hade tänkt så det blev att göra det ikväll istället...

Inte riktigt klar ännu, så jag får sitta en stund till här... Men tänkte ju visa att jag inte dött iallafall.


Utifall uppdateringen blir dålig igen så kan jag ju berätta om morgondagen när jag ändå håller på.

Vi har ju då PBL-möte från 9-12 då vi ska redovisa detta fallet om Bilddiagnostik som vi haft denna veckan och så ska vi få ett nytt fall om Neurologi.

Sen efter klockan tolv ska jag cykla ut till ÖB tänkte jag. Köpa toapapper och tvättmedel och sånt som är billigare på ÖB än på ICA... =) Lite ekonomisk får man ju vara.


Sen klockan 16 är det tillbaka till skolan igen för då ska det vara skidmöte, för dom som ska med på skidresan. Och 16.30 går jag vidare till Aktivitetsutskottsmötet. (gud vilket långt ord)


Sen vet jag inte vad jag ska ha för mej... Köra ett dvdträningspass kanske. Och skriva nya PBLfallet.

Eftersom jag ska åka på skidresan midnatt mellan lördag och söndag så måste jag bli klar med fallet innan dess och mejla det till dom i min grupp och till handledaren, dessutom ska jag tydligen komma på brainstorming-ord till nästa fall... MEN SÅ LÅNGT HAR VI INTE KOMMIT ÄN!!


Nu ska jag ge mej för annars så blir det så jäkla långt för dom stackarna som läser... ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0