Inte ens en vecka kvar.

Sen är det dags att börja skolan igen!
Har så himla mycket att göra innan jag åker ner känns det som också!!

Tisdag: Sälja biljetter på kvällen
Onsdag, torsdag eller fredag: Åka till IKEA och shoppa lite.
Lördag: Gå på damlagets innebandymatch kl 15.

Dessutom ska jag någon gång under veckan gå och hälsa på mitt sommarjobb här i Bengtsfors, kanske köpa nåt bakgrejs och ge dom också. Då blir dom nog glada.
Och säga att jag nog finns till förfogande en liten bit av sommaren.
Har planerat att jag ska sommarjobba på samma ställe som jag hade praktik förra året, fast det vet inte dom om än. Och så vill säkert ATG Karlstad ha mej några dagar under sommarn också, så brukar det vara iallafall...

Dessutom måste jag skriva rent en del grejer, föreläsningar och sånt, som jag inte hunnit under höstterminen. Tänkte ju göra det häromdagen men det blev inte av då heller.. Suck... Vilken självdiciplin man har va?!

Just nu sitter jag på bion, det är opera från Metropolitan New York idag. Hans och Greta tydligen.
Jag ska hjälpa pappa att sälja kaffe och sånt i pausen lovade jag.
Nä, jag ska nog gå och köpa mej en kopp kaffe eller nått...

Idag börjar bantningen. Har en jämn och "bra" startvikt så det är lätt att räkna ner...
Ses i kaffet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0