Saknad!!

Idag är det bara åtta dagar kvar tills jag får träffa min lilla kisse igen. Det känns som jag har tjatat på alla jag känner här nere om hur tråkigt det är att inte ha katten hos sej... Men det är faktiskt HUR TRÅKIGT SOM HELST!!
Fattar fortfarande inte hur folk kan leva utan husdjur... Varje dag när jag kommer hem från skolan vill jag att Morgis ska möta mej innanför dörrn, och varje morgon vill jag att han ska ligga i sängen bredvid mig och spinna!!

Vad vore livet utan kärleken??









PUSS PÅ ER!!

Det är så himla mysigt med kissar!! Får lust att skaffa en kompis till Morgan... Han gillar ju Bullen därhemma så han kanske skulle gilla en kompis här nere också...?
Fast med 24kvm och en halvosäker framtid är det lite dumt att skaffa en till katt nu.. Speciellt som jag inte har nått kattklätterhus eller nått sånt... Får nog skaffa det och en större lägenhet och ett jobb först...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0