Skara!!

Ja då har man kommit tillbaka till Skara igen då!

17 mil tog längre tid än vanligt, en timma längre för att vara exakt.
Dåligt väglag, dålig sikt gör det svårt att köra fort.
Men ner kom jag iallafall, efter ett litet stopp på McDonalds i Trollhättan för lite kaffe.
McDonalds latte är oslagbar!!

Nu har jag burit upp alla grejerna jag hade med mej också... känns som jag hade lika mycket med mej ner nu som när jag flyttade hit i höstas!!!
Har dessutom BILLYhyllan kvar i bilen för den orkar jag inte bära upp idag känner jag....

Dags att leta upp ext.hårddisken och sätta på lite uppackningsmusik!!
Och skriva en shoppinglista... har ju typ ingenting i kylskåpet förutom några äpplen och bullar som jag fick från majsan och några julskinkeskivor som jag fick från mamma =))

Skola imorgon!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0