Tessan.

Idag har jag varit och hälsat på Therese och lämnat julklapparna till henne =)
Pratade lite och sådär! Man träffas ju nästan aldrig nu för tiden så då har man massor att prata om, hehe!
Får hoppas att hon tar sig ner till Skara och hälsar på nån gång, det skulle vara roligt!

Igår var vi som sagt på IKEA! Hur kul som helst! Hittade massor med bra saker som jag behövde...
ytterligare nästan en tusenlapp fattigare... hoppas bara att jag klarar mej tills csn-pengarna kommer i slutet på januari... då får man massor med pengar... fattar inte varför alla pengar ska komma i början. Jag fick "bara" 1900:- nu i december...

Imorgon är näst sista dagen hemma.
Jag får nog packa lite, måste leta upp mina slalomkläder och få in alla grejer i bilen, BILLY-hylla och allting... Suck... Packa är ju så tråkigt.. men ack så nödvändigt.
Klockan tre imorgon ska jag iallafall bort till bollhallen och kolla på damlaget som spelar hemmamatch!
Första matchen jag ser på säsongen! Dom har lyckats haft uppehåll eller bortamatch varenda gång jag varit hemma tidigare... =(
Får hoppas att det går bra för dem, det har inte gått så bra hittils... tror dom ligger ganska långt ner i tabellen troligen...
Men när huvudtränaren sviker laget kanske det inte är så konstigt. (?)

NU ska jag skriva rent dom där grejerna som jag tjatat om att jag ska gjort flera gånger, men inte fått tummen ur än. Men tillslut så...
("Jag arbetar bäst under press")


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0