Blodprov.

Med det ordet kan man sammanfatta dagen. Blodprov.
Under förmiddagen tog jag fyra blodprov och analyserade dem.
Väldigt bra träning att få göra allting själv.
Bra hundar/katt och mattar/hussar också.
Tycker om duktiga ägare med lydiga djur! <3<3

Eftermiddagen var ganska seg men gick rättså fort ändå.
Och ikväll har jag varit med på vaccinations-dropinet.
Vi vaccinerade för nästan 5000:-.
Inte illa!!
Väldigt bra träning också att stå och dra upp en massa vaccin.

Nu har jag iallafall kommit hem och är trött som bara den.
Ska nog bara lägga mej i soffan, äta lite lasagne och halvsova.

Skulle vilja ut och röra på mig lite också.
Var ute igår i typ fyrtio minuter.
Tänkte jag skulle jogga/gå lite.
Men efter en halvtimma så började jag få ont på framsidan vaden, antagligen benhinnorna.
Efter ett tag till gick det över huvud taget inte att jogga, så jag fick gå sista vägen hem.
Usch. Trodde dessutom att jag skulle ha nån Zonsalva här, men det hade jag inte...
Så jag får väl gå med den roliga lilla periostiten och hoppas att den läker ut av sig själv.
Jag som dessutom aldrig haft det, och så lyckas jag få det NU, när jag har fått lite träningslust!!
TYPISKT!!!

trevlig kväll allihop!


Kommentarer
Alexandra

hej du.

har sökt till röntgensjuksköterska. Kommer inte in på djursjukvårdare + att jag inte vill flytta =)

Kram på dig

2008-07-10 @ 01:29:40
URL: http://triquetra.blogg.se/
Alexandra

Resultatet kom igår eftermiddag.

Nu har jag även lagt upp min pojkväns bands musikvideo på bloggen =) KOLLA in den =D

2008-07-11 @ 14:51:56
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0