Fallens Dagar

Nu har jag varit ute på stan en sväng igen.
Gick ner till fallen och tittade på longboard-tävlingen, men det var ganska tråkigt och sen började det regna dessutom.
Jag som hade hoppats på solsken hade dessutom ingen jacka med mej... Kanske lika bra för då slipper jag ju hänga upp den på tork iallafall =))

Kollade lite på kaninhoppning och sen gick jag in till stan och gick på marknaden en sväng.
Men tröttnade och gick hem istället. Det är några ställen som inte kommit igång än heller, folk är väl morgontrötta eller nått =)

Ska snart gå ut igen. Såg på ett ställe att dom började plocka fram bigaråer och det är ju hur gott som helst! Så det måste jag köpa lite...
Sen ska jag nog leta upp en Langos-vagn och köpa sånt till lunch.
Och klockan två är det dags för nästa vattenpåsläpp så då ska jag ner till fallen och ta lite kort hade jag tänkt mej.. =)

Ses på stan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0