Livstecken.

Tänkte höra av mig lite igen.

Sitter här halvdöd framför datorn efter att ha jobbat hela dagen och nu satt i mej en stor skål med fruktsallad.
Jag är vad man kallar proppmätt!!
Sitter och funderar på om jag ska 1. kolla på Pussycat Dolls och gå och sova. 2. Kolla på Pussycat Dolls, ta en promenad och sen sova eller 3. skippa Pussycat och ta en promenad istället.

har inte riktigt bestämt mig än...

Imorgon och resten av veckan ska jag vara kattvakt, så då kommer jag antagligen inte ha tillgång till någon dator.
Istället har jag tillgång till en urmysig liten trädgård med eftermiddagssol, fyra urmysiga katter och ett rum fyllt av filmer. Så jag ska nog kunna roa mig utan internet också =)

Nu ska jag hitta på nått annat än att sitta och slappa vid datorn iallafall så mycket vet jag!

Trevlig kväll och helg och allt sånt som jag inte hinner skriva innan helgen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0