Måndag igen.

Ny vecka, nya äventyr eller hur...?

Nåja, jag tyckte nog att helgen var alldeles lagom med äventyr.
Var på RIX FM Festival igår kväll och lyssnade på Takida och Patrik Isaksson bland annat. Helbra!
Först stog jag skitlångt bort från scenen, men sen släppte dom på lite mer folk och då kunde jag tränga mej så att jag stod kanske 40 meter bort från den...
Kul var det, fast väääldigt många väääldigt fulla "upp till 17 åringar".

Har lust att skriva något roligare än "idag har jag jobbat och det har varit fullt upp", men så har det varit idag med.
Just nu känns livet väldigt halvdant. Inget går åt rätt håll känns det som.
Speciellt inte dom saker jag försöker få att gå åt rätt håll.
Två ord: Självdisciplin. Självförtroende.
Det är två saker som Mr Skapare glömde salta mej med... Tyvärr...

Jaja, nuffnuff med depp-snacket nu... Ska nog sätta mej i soffan och läsa lite istället.
På tv:n är det ju lika kasst som det är varje sommar...

Nattinatti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0