Tillbaka!!

Nu är jag tillbaka i Trollhättan igen efter några dagars kattvakteri!!

Dom är verkligen hur mysiga som helst! Har tagit några bilder av dem också.
Tyvärr kommer jag inte lägga ut dom här eftersom det inte är mina katter.
Men söta är dom iallafall!

Idag har jag i princip bara kollat på film.
Husse och matte åkte hemifrån på förmiddagen efter att ha varit hemma och vänt under lördagen eftersom hunden inte klarade av att åka bil så mycket. (för varmt).
Och sen började jag kolla på några filmer.
Because I said so, hette nått annat på svenska men det kommer jag inte ihåg vad det var.
Stolthet och fördom, den indiska versionen. Jättegullig!! =)
I hennes skor. Tycker om den lika bra nu som jag gjort när jag såg den på bion!
(nämn en film med Cameron Diaz som INTE är bra)

Sen var klockan dags att åka hem.
Matade kissarna och vaktade dem så att de inte började tjuva varandras mat.
Sen packade jag ihop mina grejer och gick till bussen.

Helgen har nästan varit lite som en dröm. Så mysigt.
Husse och matte bor i ett radhus och har en egen liten trädgård med höga, ganska täta staket runt. Matte odlar dessutom en massa kryddväxter och örter och sånt, så det är grönt och fint och luktar jättegott i hela trädgården!
Och igår när det var fint väder satt jag och matte ute i solen och läste var sin bok och jag lyckades få lite färg... Än så länge ser jag mest ut som en bränd räka, men förhoppningsvis rättar det till sig om ett tag...

Nu längtar jag dock efter mina egna kissar! Mina luddiga svartingar!!
Hoppas denna veckan går superfort så att jag kan åka hem till dem i helgen! Slutar ju dessutom tolv på fredag så jag kommer hem ÄNNU tidigare!!!

Nu ska jag fixa och dona lite och sen gå och lägga mej lite extra tidigt =))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0